Usch

Precis sovit i två timmar. Ont i hela kroppen. Inget snor just nu dock! Otroligt men sant. Huvudet känns fortfarande ganska borta, men ändå bättre. Antar att jag kan tacka sömnen för det, får hoppas att det håller i sig.
Okej, under den minuten jag nu funderat på hur jag ska gnälla vidare börjar snoret komma tillbaka, haha. Har galet ont i näsvingarna efter att ha snutit mig hela dagen. Så att göra något ikväll känns ganska avlägset. Blä. Känns som man har feber också men precis som vanligt så har jag inte det enligt termometern. Jaja, vad är väl en bal på slottet. Nej, nu ska jag sluta svamla och läsa lite bok istället. Yippieeee.

EDIT:
Ååh, nu börjar mina halsmandlar svullna också. Trött jag blir. Okej, jag har inte så mycket emot att sitta hemma och vila med min bok även imorgon, men skulle vara kul om man kunde göra något på lördag åtminstone. Oavsett om det blir TN, Södertälje eller något annat spännande. Ligga hemma HELA helgen kan jag inte säga att jag ser fram emot.

One response to “Usch

  1. grejjen är att jag mste ha något på armen, kommer med största sannolikhet inte gå att lasra bort den helt. men som sagt, hittar jag bara ett schysst motiv så blir det nog bra sen (;

    och helvetesjävla fit lady gaga biljetter och vara dyra! så jävla löjligt att ta så mycket betalt! >.<

Leave a Reply

