Librah + April Divine + Karnivool

Librah
Var SÅ bra live igår. Att ljudet var tusen gånger bättre än när de spelade på HArry B james kan jag säga märktes🙂 Åh, vill se igen. De körde en ny låt, antar att det var en av de som är producerade av/med Anders Fridén från In Flames. Det hördes verkligen att den var ny iaf, mycket fartigare och “lättare” än deras andra låtar. Lätt att dras med i snarare än att fundera över. Men lät fortfarande som Librah, så det lär nog bli riktigt bra!

April Divine
Är superbra. Men tyckte sångarens röst kunde fått höras bättre. Hör jag honom inte så märker jag knappt att han finns nämligen. Sjunger otroligt bra och spelar otroligt bra men scennärvaron är inte vad jag skulle kalla otroligt bra. Särskilt som gitarristen och bassisten fullkomligt äger scenen så försvinner sångaren väldigt. Vilket är lite tråkigt. Såg ut att trivas bättre bakom sitt keyboard än med att stå med gitarren. Riktigt bra låtar dock, Let Me Go är.. så jäävla bra. De körde inte Almost Famous dock haha, kanske var lite väl Neverstore att spela just den här gången. Bassisten har förövrigt 5a i awesomeness. Så grym.

Karnivool…
Karnivool på skiva: Helt okej
Karnivool live: Helt suveränt bra
Har inte mycket att skriva egentligen. Fantastisk röst live (hördes inte jättebra och det funkar) Inte lika feminint ljus som jag tycker den låter på skiva, vilket för mig ju är en klar förbättring. Fantastiska instrument. Väldigt värda att se live! Och grym bas. Jag älskar band med mycket bas. Så en sexsträngad är ju knappast något att klaga på😀


Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv. FÖRKYYYYLD…suck
te, bok, vila.

2 responses to “Librah + April Divine + Karnivool

  1. lust att lägga upp lite bilder till mig? snäääälla…

  2. Pingback: varför åka till USA för att se band… « Snickarn's Blog

Leave a Reply

