Snorvampyr

Inte egentligen, men det känns som att mina bihålor är fyllda med fetvadd. UGH.
Försöker hitta peppen för ikväll men det går sådär när man bara vill sova och näsan kliar. Menmen, man brukar ju komma igång när man väl börjar göra sig iordning. Så det ska jag göra. Straaax. En kopp te hinner jag nog med innan.

Ikväll är det alltså Karnivool och två grymma förband på Debaser Medis.
Nej… nu ska jag dricka en kopp te och rycka upp mig lite! Michan kommer förbi om ett tag också, mycket trevligt🙂

Leave a Reply

