Jag ljög väl då

Okej. Risken finns att jag inte orkar ladda upp bilder på Blowsight och fixa förrän imorn. Jävligt kul igår, Södertälje rocks so far. 600:- gick gårdagkvällen på. Inte okej. 140:- i inträde, 49:- för flasköl och sen köpte jag visst kebab som inte var till mig också, haha. Oh well, kvällen var klart värd det. Låg i ett par snöhögar som vanligt, yaaay. Vet inte om alla inblandade håller med dock, haha.

Kvällen började dock på Götgatan som sagt, tog ett par öl med gamla gänget. Sjukt trevligt men vid halv tio var det dags att ta sig till Södertälje och The Strip. Sjuuuukt lång jävla kö när jag kom fram, både för de med biljett och de utan. Kom in efter 40min och tog igen mig med 3 öl på ca 10min.
Dansade runt stripstång med Therése till tonerna av Sexy Bitch, twice. I övrigt agerade jag mest stöd åt blondinen, att hon inte ramlade och dog i de där skorna är ett under. Ramlade gjorde däremot jag. Så jävla smidigt.

Vid stängning bar det av till kebaben. Möjligen med ett litet stopp på vägen för att dra ner Matilda i en snöhög.. Sen kom farbror polisen och bad oss resa oss, haha. Köpte kebab till Matilda, pommes till mig själv, bad om ketchup och majonäs men fick currysås. Taxi till Therése, där jag skulle bära henne sista 50metrarna till dörren… Det gick sådär. La mig i en snöhög också, haha. Jag är inte besatt av snöhögar, promise. Fnittrade väl i en evighet som vanligt innan vi lyckades komma in i huset och gå å lägga oss.
Idag har vi gjort…jaa… ingenting, som det ska vara på söndagar.


snygga avtryck i grannarnas snöhög, Therése i VÄLDIGT sönderrivna strumpbyxor och annat roligt🙂

Leave a Reply

