Goood morning!

Här sitter jag och äter kalla nuggets med vitlöksdip. Gott värre. Har hört att man blir mindre bakis om man håller sig en sorts dricka under kvällen (dagens baksmälla skylls alltså uteslutande på att jag både drack drinkar och öl). Nåja, mår mycket bättre nu efter att man tvättat ansiktet lite.

Så hur var spelningen igår?
Heeeelt jävla fantastisk! Nya låtarna, gamla låtarna, energin, scennärvaron😀
Man blir lite lycklig i själen. (och tillslut, efter lång väntan, kunde faktiskt publiken själva sköta om svaren till “So what do you want?” “High voltage rock & roll!” “So what do you need?” “Blowsight in control!”)
Enda man börjar fundera äver är ju varför man inte spenderade de tre senaste veckorna i Tyskland. Men detta var ett litet wake up call, nu kommer stackarna fan aldrig att bli av med mig och Michan.
Och tji fick man för att man trodde att Nicke OCKSÅ skulle sjunga när han sträckte fram micken under I’ll be around. Oh nej, det var endast min egen ljuva stämma som hördes. Jävla tur att det inte var länge och att folk säkert var fulla nog att inte tänka på det.
Pokerface covern ROCKADE. Så jävla bra. Jag och Michan körde vår grymt snygga dans under första delen av 3 Words också, tror tyvärr inte de kunde undgå att se den, ahahah.

I övrigt var kvällen också awesome. Det dracks drinkar innan Blowsight, det dracks öl efter. Pratade en hel jävla massa med André från Bandit. Så jävla skön kille. Vi ägde dansgolvet under några låtar, lyckades tom övertyga Therése om att hon skulle dansa. Vi fick inte höra Something In Your Mouth, haha life sucks. Sen kom jag på den briljanta idén att önska Jag vill inte motionera. Den spelade de inte heller, fattar inte alls varför.
Vis stängning följde jag och Therése med Michan till hennes busstation innan vi också tog oss hem. Med stopp på Mc Donalds såklart. 9pack nuggets. Snart uppätna, haha.

Setlist

fler bilder kommer…

Leave a Reply

