26 okt, 2009

“Anyway. Sherlock Brothers last wednesday. It was fun, the first band (or second) (which name I can’t remember) sounded like the rock version of Fibes, Oh Fibes! , very good in other words. (yes, I listen to that stuff)”

NÄMEN!
Tänka sig, om det inte var första gången man såg Royal Republic.
Vilket fint omdöme😉

6 responses to “26 okt, 2009

  1. alltså det går ju inte stt undgå att han är sex on two legs liksom. yumm, hahaha

  2. haha men han är ju så lång….så….du kan ta honom, i’ll take the brother with the big arms xD

  3. fine, i’ll take him xD

    and then ill take his brtother xD

  4. hahaha snart kommer alla våra meningar låta ”igår snöade jag och hamstern och ikväll ska jag , handsken och armen fila naglarna”

    eh…typ….jag vet inte riktigt hur det blev nu hahah xD

  5. haaaahahahaha this is so much fun xD

  6. well, ja tror vi kommer åka in lika tidigt som sist så då var det ju ingen kö, så du kan nog köpa på plats isf =)

    tänkte säga att ja kan köpa en på torsdag när jag får lön men kom ppå att det inte alls går eftersom jag ska jobba och sen meet you guys…gah

Leave a Reply

