Jo alltså helgen..

I fredags kollade vi alltså på Plan Three. Spelningen var riktigt, riktigt grym. En sån spelning där man verkligen inser varför man gladeligen åker land och rike runt för att se dem. Seven Days Story lirade också grymt bra, vore kul om de kom upp till Stockholm så man kan kolla in dem igen.

Efter att båda banden hade spelat drack vi fler drinkar (precis som på förfesten och innan banden spelae, haha). Jag gjorde dock misstaget att dricka lika mycket som jag brukar PLUS 4-5 öl. Högljudd och irriterande fjortisfylla var ett faktum. Inkl. något av en minneslucka. Men jag låg tydligen i en snöhög och lite annat som jag fick återberättat för mig dagen efter.

När stället stängde vid 04 stapplade vi ut utanför och började prata med folk från Forever Never (whatever) som hade varit förband åt Skindred i lokalen bredvid. Snackade med dem i nån timme eller så och sen bar det av hem. Trevliga prickar. Jag mådde INTE bra dagen efter. INGEN mer fjortiskaratefylla tack, det räcker utmärkt med vanlig.

Leave a Reply

