När ska jag sova?

Klockan är 04.11 nu. Det är 12 åkare kvar, dvs hälften. Evgeni Plushenko åker dessutom sist så det finns inte en chans i helvetet att jag lägger mig innan alla åkt. Vilket betyder att läggdags för mig blir vid 06.30 om jag har lite tur typ. Varför kan inte OS vara i typ… Tyskland? Mindre tidsskillnad tack.

VÄCK MIG INTE IMORN -_- pls?
kommer sluta med att folk går upp och jag rullar bort till stora sängen. Gör vad ni vill utan mig, jag behöver sova, haha. Eller ja.. åk helst inte till Danmark eller så, det vill jag vara med på isf.

Blogginlägg om konståkningen med kommentarer, bilder och gnäll på SVT kommer sen när jag vaknat till liv.

EDIT:
06.15
godnatt
grattis till guldet Lysacek

Leave a Reply

