Framme!

Sitter hos morfar nu, läser och har det mysigt. Lyssnar på bra musik. Vi ska få god middag… Jag vill läsa vad Therése skriver bara för att jag vet att jag inte får, haha, life sucks😛
Imorn ska vi få fiskmiddag också (fläskotletter idag) och jag känner i allmänhet att den här vistelsen kommer bli awesome. Världens bästa morfar, bjudna på god mat, får sköta oss själva och vi är så välkomna att föra här så.. Han är bäst.

Nåt som inte är lika bäst är att morfar bestämt sig för att han inte behöver eurosport, så istället för en oavbruten sändning av herrarnas fria program i konståkningen så får jag kolla på svt2 kl 02-06 och hoppas att de sänder rätt saker.
Men foton och kommentarer ska jag väl försöka få till igen, haha. Jag menar jag tyckte iaf att det var roligt😉

Leave a Reply

