Färdig.

Med kursen i personaladministration. Gjorde provet nyss på 45 av 90min och det kändes bra. Nu är det bara att vänta på resultat men jag har höga förväntningar, haha. Nu har jag i princip inget plugg att tänka på förrän nästnästa vecka då ännu en helvetes jävla flumuppgift ska lämnas in i Konferens och Receptionskursen. JÄVLA FLUMKURS.
Tacka vet jag PA, med lite juridik och vett.

Men nu ska jag inte tänka på det, utan snarare trevligt sällskap ikväll och Royal Republic på Södra Teatern imorn. Gratis är det också, ska bli naaajs.🙂

Leave a Reply

