Seg

Jag har så ont i ryggen att jag dör, mår mycket bättre än jag borde och igår var löööjligt lyckat, haha.
Helt sjuk kväll… Vi var på Harry B redan halv tio, Elin kom dit också… Det dracks och sjöngs, togs på bröst (mer än vanligt) och tungorna hamnade väl lite här och var… Mer än vanligt. Heeeelt galet, Jag och Therése må dock ha klängt på varandra lite extra men till vårt försvar så låg vi faktiskt aldrig och krälade på golvet! Heja oss!

Vid halv ett skuttade Hide the Knives upp på scen, utan ordinarie gitarrist. Han hade.. förfrusit båda benen och fått amputera dem. Ehem. Oh ja. Så Glen lirade gitarr och de hade en inhoppare för Martin. Giget i sig var sjukt bra och framförallt så körde de Poison!! YAY!😀
Och ehem jaaaa, sen fortsatte kvällen tills de stängde. (Vi kan hoppa över detaljerna om “dansande”, Something In Your Mouth och dylikt.)
Efter stängning slutade det med att Jag, Michan, Therése och Magnus drog till Michan på efterfest. Mycket bra. Dit kom också någon Johan sen som Magnus kände. Det lyssnades på GES och Niklas Strömstedt… Allsången till Den Sista Morgonen var INTE att leka med! Vi badade bastu i ca 1min, det var ju så himla varmt. Och sen, tillslut, framåt halv sju på morgonen kom man isäng.

Vaknade vid 12, mådde mycket bättre än jag förtjänade och hade en frisyr som inte går att beskrivar i ord. INTE somna med blött hår när det är kortklippt. Nejnejnej. Magnus hämtades upp av de andra boysen varpå jag och Therése roade oss med att kasta snö på varandra. Tanken var nog att hon skulle kasta en snöboll på deras bil men det var visst pudersnö… Resten av dagen har spenderats i bäddsoffan i Michans källare, precis som sig bör.
Toatalt jävla awesome helg!
Bilder kommer imorgon.

Leave a Reply

