Letar

febrilt efter en Bandit Rock Awardsbiljett till Therése.. heja heja.. På sådana omvägar fick jag också veta att Hide the Knives inte dyker upp på fredag. Tråkigt värre, de är alltid kul att umgås med. Som är spelar de på Harry B veckan efter, så tills dess får vi väl överleva.

Väntar på svar från Nicke som åkte på inventering idag, antingen ska jag dit och klippa mig, eller så ska jag försöka plugga. Plugga borde jag göra ändå >_< Typ… hitta på lite telefonsamtal till receptionskursen. Fattar inte varför jag har sån panik, när jag väl börjar med den lär den ta max 2timmar att göra..  Nåja, lika bra att börja nu då antar jag.

Leave a Reply

