Vilken jävla kväll

Riiighto! I’m alive! Otroligt nog. Sitter i Göteborg nu. Åkte från Malung 07.30 imorse efter en timmes sömn.
Herrejävlar vilken awesome kväll!

Strax efter mitt sista inlägg om drinkar drog vi in till stan där vi åt lite mat, nomnomnom. Sedan bort till Folkets park, där I Am So Me trots allt spelade innan Plan Three… så jävla najs band, haha… bra att studsa till. vilket vi också gjorde.

I am so me och hela publiken. ja jävlar, här var det livat!
Jag och Therese skulle.. dansa eller allmänt klänga på varandra, jag minns inte vilket… höll på att ramla omkull, då tycker Michan att det är ett ypperligt tillfälle att börja peta mig i axel.. så vi ramlade tillslut.. och bröt ihop totalt xD

Men det var roligt! Särskilt som p3 stod bakom oss… sen ramlade vi ihop på golvet EN GÅNG TILL några timmar senare. Även då framför plan three. Men det är så det ska va, am I right?

Sedan spelade Plan Three och det var (lite otippat) absolut bästa spelningen hittills! Bra ljud, bra ljus och killarna var hur tajta som helst och verkade verkligen ha helt sjukt roligt! Fan att man inte kan gå 18e dec, men de får helt enkelt spela en massa till våren också (bara inte i februari, eheh)
 
Jacob hoppade ner på dansgolvet och sjöng ett tag och några av de andra passade på att.. chilla lite?

Nåja, efter spelningen och en vända till baren blev det tillslut efterfest i något radhus. DET var awesome… Det var boobie-wars mellan mig och Therése (som vanligt), vår vän Jack Daniels hälsade på, jag fick en lapdance av Therése med tröjan uppdragen till halsen i soffan xD Hon bet Garneij i handen och blev inte mördad… Vi tyckte det var en YPPERLIG idé att framföra vår “cover” av Still Broken i köket när både David och Peter satt där. Jacob och Honken drog till hotellet tidigare, hade något med Dove att göra. Fan vet allt, men det var grymt kul!

Tillslut tyckte dock snubben som faktiskt bodde där att det var dags för folk att börja gå, så Team Awesome, David, Peter och Tommie traskade till deras hotell och chillade ett tag där istället, mycket trevligt. Vid 5-tiden eller något var det dock dags för oss att gå till vårt eget hotell eftersom mitt tåg mot Göteborg gick redan 07.30. Missade alltså både att kunna däcka på hotell1 och få frukost där OCH frukosten på hotell2. Inte okej. Kom isäng vid halv sex eller något och gick upp igen halv sju. Kan meddela att jag har varit GANSKA trött idag.

För lite fler bilder:
Theréses blogg
Facebook

Enligt datorn här i göteborg får jag inte ladda upp bilder på facebook, så det blev bara Theréses grejer nu.

5 responses to “Vilken jävla kväll

  1. oh shit… vilket party!! kommer nog att känna av denna helg hela veckan… fan va kul det hade varit om vi däckat hos peter och garneij sen hade kommit hem… peter och tre tjejer i sängen, han hade dött av skrattattacker!
    nu sitter vi och tittar på hp and the chamber of secrets, myyys…

  2. alltså…jag finner inga ord xD

  3. kommentaren ovan är inte från dig sjölv utan från mig haha. du var tydligen inloggad på min dator

  4. Hej bruden!

    Haha, kul inlägg ;P

    Takida på Hovet var förbannat bra.. måste verkligen skriva ett helt eget inlägg om det senare.

    Missat varenda Banditevent under hösten tyvärr pga av att ja bott här😦 Men vi börjar med BRA nästa år… sen är jag med igen😉

Leave a Reply

