Sådär…

Nu är bussbiljetten bokad! 8.05h, inkl. matpaus.. Jag är grinig på matpauser med bussar, har alltid med mig allt jag behöver från början, haha. Nu gör det förstås ingenting om bussresan tar lite extra tid, jag är ändå i Ö-vik 16:35 och Michan kommer inte förrän runt 22:15… Bara 5.5h att spendera.. 2.5h på Wayne’s Coffee med en stoooor Chai-latte och plugg, 1 eller 2timmar på Max för käk och ännu mera plugg och sen är det lika bra att dra till Harrys och börja dricka öl antar jag😛

Nu följer en lite playlist på vad jag ska roa mig med i åtta timmar… (för jag hade tråkigt på bussen hem från elin idag)
Plan Three – I wonder why? pepp pepp pepp
Seether – Verkar ha kommit in i en liten period..
Hurt – Är man i en Seetherperiod kan man lika gärna lyssna på Hurt och bli deprimerad också, haha
Biffy Clyro – De blir ju bara bättre
Rise Against – En liten återupplivning av konserten på Arenan sitter aldrig fel. Om man inte känner sig pepp nog eller så.
Cheal Mashup 2 – Cheal ska ha fixat en ny musikmapp med bl.a jungle och breakcore till mig, är den lika bra som förra förtjänar den både en och 52 genomlyssningar🙂

Currently listening to: Biffy Clyro – Who’s got a match?

One response to “Sådär…

  1. ja de e jävligt skönt =)

    fan va du bloggat nu btw, haha. im in shock xD

    vad kommer malung kosta nu då? du som har koll på budgeten?😛
    fan jag borde också hlla lite bättre i mina pengar…lönen i december komme ru vara noll i princip och vet ju inte hur mycket jag får jobba i januari….känns ju bra >.<
    och jag ska fan inte röra mina sparkonton nu :S

Leave a Reply

