Weighing my options…

Så… Det slog mig att jag i princip inte har NÅGRA pengar. Efter det slog det mig att eftersom jag är helt ledig på fredag så skulle jag kunna ta bussen till Ö-vik, även om det tyvärr innebär att Michan får flyga själv. Men jag får betala 300:- istället för 580:- vilket vore bra för den stackars ekonomin.

Och 8timmars bussresa dit ska inte vara något problem, inte med allt plugg jag har, haha. Michan, visst överlever du 2timmar utan mig?😛 Det ska bli av iaf, vilket färdmedel detän slutar med. Jag är alldeles för pepp för att banga detta.

I övrigt sitter jag hos elin och lever på pulversoppor och alldeles för mycket rostat bröd… nomnomnom. Lillebror fyller 12 imorn, måste komma ihåg att gratta den lilla parveln ^^

Leave a Reply

