Ahaha, madness

Okej!

Hotellrum i Malung är bokat, flyg till Ö-vik planerat och Nalen har det mailats om. Hoppas de lyckas lösa det den här gången. Nu är ju inte 80:- till 100:- jättemycket men faaan vad man har lagt ut pengar på det här bandet hittills ändå. Har vi boende i Ö-vik? Vem fan behöver boende när man har varma jackor, am I right? Och så några öl på det.
Stand-by flyg för att kolla på ett band i 30-45min, inget boende och 8timmars bussresa hem. Det är livet😀

Hem och byta om på lördan och så iväg för att se Plan Three för fucking 20e gången på Nalen! så jäävla pepp!

One response to “Ahaha, madness

  1. Jag kan ärligt säga att de trevliga danskar jag träffat går att räkna på ena handen. Klart jag också fattar att det inte går att dra alla över en kant, men det är svårt att bli annat än negativ och få fördomar när i princip alla man stött på under varje resa dit oavsett stad är skitsura, otrevliga och beter sig allmänt illa.:/

    För övrigt håller jag med – det här sättet att leva för musiken på är verkligen livet!

Leave a Reply

