Let me add…

That the best part of the Kings & Queens video is from 6:22min and forward…. ooooh yes, if anything of the album sounds like that I will be a very happy person indeed.
Time to watch it again…
Finally beginning to really look forward to Berlin.. It will be amazing!

Currently listening to: Kyokushin – Venetian Snares
😀

4 responses to “Let me add…

  1. hon är typ…fulsnygg? haha =)
    och ja hennes videor är something special…love them! framförallt bad romance…seriöst jag kan inte sluta titta xD

    ta dina…kängor! hehe jag kör på dem ikväll. tänker absolut inte sporinga runt i högklackat…

  2. tell him yourself, ni lär vara med mig när jag träffar honom xD
    gah jag vet inte vad jag ska ta med mig >.<

  3. yeah vi kan köpa en flarra av pappa…eller två haha. say hur mcyket ni vil ha xD

  4. han är inte hemma just nu men jag tror…120 eller 140…måste ju va billigare än i affären iaf xD

Leave a Reply

