Done

Everything is booked!
Concert ticket, flights, hostel.. Berlin, here we come!😀

8 responses to “Done

  1. hmm, jo bra tips faktiskt. och idag Ă€r det fint vĂ€der…det gör en pĂ„ lite bĂ€ttre humör.

    jag ska nog gÄ ut och gÄ. min stackars hund behöver det framförallt. stackaren fÄr knappt nÄgon motion lÀngre.

    nej. pÄ med promenadskorna!

  2. i knooow:/

    hatar bandit btw. jag lyssnar inte pÄ ett enda utav banden som ska spela pÄ bÄten xD
    vad hÀnde med 30stm och plan three liksom xD

  3. haha bloggen Àr lite dampig (;

    men alla band suger! eller okej jag vet inte eftersom jag inte hört dem…men wtf…kunde j uvarit kul med nĂ„got man kĂ€nde igen O.o

    ah klart vi fÄr göra det! Danne (kontakten pÄ EMI) kanske ska Äka ocksÄ haha!

    Ă„Ă„Ă„h….jag vill ocksĂ„ ha snask😀

  4. och btw… om det Ă€r OK vill jag vĂ€ldigt gĂ€rna ha sovplats pĂ„ onsdag….för jag jobbar dagen efter >.<

    jag hade planerat skitbra att vara ledig den dagen och ligga dĂ€ckad…men sĂ„ ville en byta dag pĂ„ jobbet sĂ„ jag Ă€r ledig onsdagen istĂ€llet och jobbar torsdagen. bleh!

  5. haha ja den Ă€r…pĂ€lsig (?) och mysig xD
    kommer se ut som en jÀvla grÀvling i den men i dooont care hahah (;

    vi fĂ„r se vad han hittar pĂ„. ska prata med honom imorgon eller pĂ„ tisdag…fĂ„r vi se om han ska med eller ej.

    han och nĂ„gron/nĂ„gra andra ska btw antagligen ocks med till berlin…men ah, fĂ„r se vad han sĂ€ger…i tell you more later nĂ€r jag vet mer sjĂ€lv hehe (;
    (shit vad jag babblar…)

    muuuums med digestive bras!!! =O send me some!

    hmm..ja…dem dĂ€r engel..spelade inte dem pĂ„ hbj en gĂ„ng nĂ€r vi var dĂ€r? eller minns jag helt galet? ah, kommer inte ihĂ„g hur dem lĂ€t iaf. nej..lite depirmerane att det inte e nĂ„ge band man kĂ€nner igen…men vafan….team awesome will make the best of the situation😀
    its gonna be fun fun fun!

  6. haaaaaaaahahahahahahha var det den kvÀllen? men nej fan, dem spelade innan jag blev utslÀngd isf! jag kommer ihÄg att nÄgra stod pÄ scenen och lirade xD

    men fan dig! jag vill ocksÄ ha!
    jag fĂ„r vĂ€l gĂ„ och rota igenom alla smĂ„ gömstĂ€llen i köket och se om jag hittar nĂ„ge smarrigt….hmm…

  7. …och allt jag hittar Ă€r resterna utav min pastasallad. mmm xD

  8. oooops… my bad xD

Leave a Reply

