London Ca22ing.

Woo, 03:45 inatt gå nattbussen till centralen och bussen till flyget.
Sedan, London! Åtminstone utkanten, det bär av till Kingston först.
Allt börjar bli klart. Alla tusen papper utskrivna, alla prylar nedpackade och walkingskorna framställda.
Taggad!
Har med mig 800sidor bok. Ganska optimistiskt skulle jag tro…

Det här skrev jag uppenbarligen för några timmar sedan. Nu är den 23:40 och jag har en känsla av att jag kommer vara… ganska trött imorgon.
Skulle egentligen dragit på after work men det blev inställt och kroppen hälsar att det var ju en HIMLA tur. Annars hade jag nog inte kommit med flyget.

Så, efter att ha dubbelkollat att verkligen allt glittrigt smink faktiskt kommit med, så blir det sängen. Får se om jag får tag på någon dator där nere så jag kan uppdatera er.
Godnatt!

Leave a Reply

