This will be a Turboweekend

Har jag nämnt att lyckan är total? Så att säga komplett?

Efter att i 1-2månader ha gått runt och varit (otroligt) bitter över att Turboweekend spelar i Oslo samma dag som Nephew, åtskilliga sms skickade till Camilla om att de borde vara förband och ett allmänt hat (sen april-maj) över att de spelar i Stockholm samma dag som vi är i Bergen och tittar på Nephew och Kaizers Orchestra. SÅ.

Får vi veta att det är ändrat.
Nephew, John Dee 19.08.2011
Support: Turboweekend.

Twitter har aldrig fått stå ut med så mycket Caps Lock.
Danmarks bästa liveband supportar… Danmarks (näst) bästa liveband.
För tillfället, and I’m sorry, är Nephew smått överskuggade av hur mycket jag ser fram emot att se Turboweekend igen.
Deras spelning på Northside gjorde, för att underdriva, ett starkt intryck.
(ja, ni måste titta på båda videosarna, och om inte det så åtminstone den nedersta. 34sek kan ni alla leva med.)

Och så lite Kaizers/Nephew i en fantastisk blandning.
Får jag inte höra det här i Bergen tänker jag gråta lite.

One response to “This will be a Turboweekend

  1. Jag… är nog tyvärr rädd att risken är rätt stor att du får gråta lite.

Leave a Reply

