Hösten 2011 (och tusen hjärtan på det)

I september ska tydligen 22 turnéra i England.
Samma månad är Enter Shikari och Royal Republic i Sverige, men eftersom 22 är det högst prioriterade bandet av ALLA för mig i höst så gör det ingenting. De andra två räcker det med att jag ser en gång den månaden, och det kommer fler chanser.
22 ska jag försöka se 4-5ggr, lite beroende på hur tidigt datumen släpps.

I slutet på oktober turnerar Volbeat i England. Efter att de ställde in förra Englandsturnéen har jag fått vänta ett tag. Så jag är lycklig. Ska försöka se även dem 4-5ggr. Ska bli roligt med lite mindre ställen än de för 9000pers.

I mitten av november är Black Stone Cherry på turné med Alter Bridge. Som vi har väntat! Blir Göteborg, Oslo, Köpenhamn och så har de precis släppt ett eget klubbgig i Köln den 19nov, we will so be there!

Jag är mäkta förvånad att inga av de här banden verkar krocka, med tanke på hur mycket jag ser fram emot allihop. Nu hoppas vi bara att ryktena om att Sick Puppies kommer tillbaka i höst stämmer. Allra helst i december tack.

Förutom dem så är alltå Royal Republic på turné, 30 Seconds to Mars kanske kommer spela, Plan Three släpper skiva i september och tanken är att även de ska ut på turné. Så även Corroded. Vi får hoppas att jag överlever denna totala awesomeness overload.

Så. Är det september snart?
(förutom att jag innan dess ska se Kaizers Orchestra x3, Nephew x2, Blindside och Eric Gadd. Lyckan.)

Leave a Reply

