Och din hobby? #2

edited.

Har helt tappat greppet känns det som (just idag).
Nej. Det är mitt liv och jag trivs jäääävligt bra med det.

Ju fler konserter jag går på, desto värre blir ‘abstinensbesvären’ och desto fortare sätter de in (grinig, vem jag?). Alla dagar mellan spelningar har börjat kännas som transportsträckor. Jag jobbar så mycket som möjligt för att ha råd med fler spelningar. Jag kommer antagligen skjuta upp att börja studera till 2013 bara för att det är så många bra band som turnerar/ska turnera.

Och, är det värt det?
Of course it fucking is.

One response to “Och din hobby? #2

  1. sv: NÅ HAR JEG BLOGGET NÅ HAR JEG BLOGGET NÅ HAR JEG BLOGGET!

    joda, det går fint. Har fortsatt litt vondt i hodet med jevne mellomrom, men jeg lider ingen nød :-)

    JAAA kom til oslo! En av de beste lørdagene i mitt liv også, savner å være på konsert med dere allerede <3333

Leave a Reply

