Det var releasefest på Anchor (28/10)

Här kommer en bildbomb. Till och med ett par bilder på något annat än bandet, helt amazing
Inlägg om själva kvällen finns såklart i Blowsightkategorin. Phew, vad tid det tar att fixa bildinlägg… Livet är hårt, ehm.

Fan vad snygga vi ääär. Jag, Elin J, jag och Elin R, Mariella samt Anna och Linnea (längesen sist!).  Michan och Therése var där också men inte bilder på dem inte.


Och sedan förstås, Blowsight!

Känner mig så vänlig som inte lägger upp de med miner som var ännu ‘värre’ än den sista, haha.
I övrigt faktiskt nöjd med bilderna, de ser så glada ut och fick tom ett par nice bilder på Fabbe. Det händer inte ofta, så skymd som han brukar vara.

6 responses to “Det var releasefest på Anchor (28/10)

  1. sv: ååh tack! Är sjukt nöjd med frisyren! Har funderat på att klippa den i evigheter, men inte haft modet. Men nu när jag äntligen har gjort det är jag så nöjd som man kan bli :D
    Och eftersom att frisyren är så sjukt snygg så är det okej med hur många copycats som helst ;) Dessutom kör ju du på den blonda varianten! :D

  2. haha, jag försökte iaf ta kort på Therese…

  3. jag är ju med på bild! ser du inte min hand som invaderar ditt ansikte xD

    men äsch, det var liksom typ världens mest snabbt ihopslängda fest. (fast den var awesome haha) vill ha någon ordentlig…men får väl se om det gr att ordna. MEN NÅGON ÅKER JU LIKSOM IVÄG TILL ENGLAND O EN MASSA SKIT I DECEMBER! juuuust det. mutter mutter. så inte mitt fel om du inte kan komma xD

  4. meeeeeeeen, du skrev att du skulle iväg i lördasg ditt mufflon xD

    den 26.e e en fredag. det går inte. då ska jag på massage sen är det min ”ha-luxor” dag och idol..hahahaha

  5. ja men…gah det var ju typ inte ns en inflyttningsfest. det var bara..en förefest. skulle ju inte ens varit hemma hos mig, det bestämde vi samma dag :P

    knaaaas.

  6. : ) Fina bilder! Ja trummisar hamnar alltid i skymundan, de borde få sitta längre fram ; )

Leave a Reply

