Jag ogillar drömmar…

Det känns alltid som att jag sovit mycket sämre/kortare tid om jag drömmer. Behöver inte vara mardrömmar heller, vilka drömmar som helst är irriterande. Känns så pointless på något vis. Jag tycker om att sova för att SOVA, inte för att drömma om grejer. Nåja, vissa, väldigt få, undantag finns det ju såklart. Men det är fan inte många.
Min tupplur på en timme idag till exempel, var helt underbar. Utom att det kändes som att jag drömde. HELA timmen. Och att drömma att jag är hos Nicke och spelar xbox är helt enkelt inte exciting nog för att det ska vara värt det. Nog för att jag gillar att spela xbox, men jag gör det hellre på riktigt än jag drömmer om det. mutter muttermutter…

Kanske drömmen visar på hur gärna jag snor konsolen när han är i Tyskland? Men, det visste jag ju redan att jag ville göra… Tur att jag sov iaf, för innan det var mitt humör inte att leka med. Den där timmen hjälpte en hel del, drömmar till trots ;)

2 responses to “Jag ogillar drömmar…

  1. klacken är 13, 5 för att vara exakt…och platån 3,5 hehe (;

    ah men de e lugntm, blir nog inge denna helg trots allt. men lördsag….mmm, de låter som a good idea =D

  2. åh kan inte imorgon, ska till mörkö och fira mormor som fyllt år =(

    jag ska börja röra på fläsket nu i veckan förresten. påonsdag to be correct. hänga med på något skojj pass på world class? jag har såndär gratis’biljett’ eller vad man nu kan kalla det som du kan ta =)

Leave a Reply

