A bit… sleepy

bra dag på jobbet igår och en riktigt mysig kväll med massor av film, massor av mat, Jonna och Elin :) Der Baader-Meinhof Komplex och Superbad. Båda var väldigt, väldigt bra på väldigt, väldigt olika sätt. Idag har jag hunnit med en liten runda på stan, blev några linnen och en kjol. Jag gillar second hand. Nu är jag fittigt jävla trött. Jag förstår knappt själv hur trött jag är. Så för att göra det hela bättre ska jag tvätta och gå ut med hunden, wooo. Hoppas på några timmars sömn efter det så får man se vad kvällen bär med sig sen helt enkelt.

I övrigt förstår jag verkligen inte… vissa människor. Ungefär en gång varje/varannan månad är jag övertygad om att det inte är så farligt och jag fattar nog visst.. Sen går jag på en konsert, eller in på twitter och bara… Förundras. Är nog fel ord. Jag.. Alltså. Helt mållös. Bara i allmänhet. Jag kan verkligen inte ens… GAAAAAH
Var inne och läste på twitter idag och fick av Elin kommentaren “haha fan vad irriterad du är. Om du var en katt så skulle svansen piska fram och tillbaka nu.” när jag kom ut i köket igen. Jag är tydligen ganska uppenbar ibland.

NU ska jag tvätta. So long.

Leave a Reply

