It’s Glorious Outside!

Jag skulle ju vara hemma och lägga mig tidigt igår. Yes… Men att vara hemma och lägga sig tidigt för att vara utvilad på jobbet got nothing on att spela golf på xbox, dricka lite rödvin och lyssna på musik i trevligt sällskap.. Efter ett avslutande Family Guy-avsnitt somnade man slutligen till runt 03 och fortsatte sedan natten med att vakna varje gång jag rörde mig. Nice. Uppstigning var 06.10, men nej, jag vaknar 05.30 och kan inte somna om. Lovely.

Ca 2timmars sömn gör att jag älskar min koffeinkänslighet. 2 koppar kaffe och jag är pigg som en mört.. smått hysteriskt pigg visserligen, men pigg all the same.

Och en sådan kväll slår helt klart att sitta hemma själv och uggla :)

I övrigt gillar jag att min iPod, med 48 låtar att välja på, låter mig lyssna på ‘No Sleep Tonight’ med Enter Shikari både på vägen dit och på vägen till jobbet imorse. Fitting indeed.

2 responses to “It’s Glorious Outside!

  1. hur tar vi oss till avesta…kostander and all that pelase? haha du brukar ha koll på sånt (; det vore faktiskt kul.

    vi kanske ska strya upp en kväll i strandhuset nästa helg. ska kolla om vi kan vara där…..be here if so! =)

  2. good charlotte haha…men jag kom aldrig dit :/

    ah sweet men jag ska fundera på saken :)

Leave a Reply

