Mot Göteborg!

Strax bär det av… om jag någonsin kommer fram till Sjs kundtjänst så att jag kan betala min biljett vill säga… Sedan väntar Royal Republic och My Passion ikväll igen! :) På Brewhouse, vilket är najs, jag gillar lokalen skarpt. Hoppas baren är öppen bara, haha.


Min och Therése grymma cover på Play Dirty… Michan höll i kameran ;)

One response to “Mot Göteborg!

  1. Men precis, jag följer ju bara med för att du tjatade och drog tills jag inte kunde säga nej! Känner att jag måste sluta vara så negativ och börja gå med på konserter lite snabbare. ;)

    Så… på 2,5 månader kommer du ha sett dem i Sverige, Norge och Finland. Haha, det är ju grymt. Kul om den där recensenten som toksågade Kägelbanan/din första spelning visste det.

    Hoppas du får det kul ikväll trots förkylning!

Leave a Reply

