HAHA

alltså. Kom i säng 02.30 igår. Måste vara nåt slags tidighetsrekord. Å andra sidan hann jag ju inte trimma Nickes hår, men mitt blev iaf fixat. (Det är så KORT). Sen var man iofs övertrött och pratade i en timme till… Suck. Men kul är det :P Och stor kaffe håller mig vaken iskolan så de e lungan.
Sen efter lektionen ska jag försöka hitta en billig frisör som vill klippa upp mitt hår lite.

“alltså. tänk dig att du är jagad av ett monster. Eller nej, ett djur. Över en… 5000 hektar stor öken.”
“…aaa..”
“fast alltså, det är inte jättevarmt eller så. Och djuret rör sig konstant i 5km i timmen. Det är ju typ ingenting. Vi säger 8km i timmen”
“jooo…”
“och du har mat och vatten med dig. alltså tillslut måste man ju bara ge upp och somna”
“ja. fast jag har panik för att bli jagad så jag skulle nog ge upp fort”
“okej.. men det är inte just du som blir jagad”
“nähä… men man måste väl bil utmattad av att ta sig fram i 8km i timmen konstant?”
“nej, för du har mat och vatten ju. och en ryggsäck med powerbars!”
“….såklart jag har.. umm..”

inte bara jag som var övertrött, haha

EDIT:
“Äsch, jag binder fast dig med ett sugrör till vinflaskan i slutet av Februari”
hmmm… jag…får ju vin iaf? :S Kul att han vill klippa… Ehm…

Leave a Reply

